A. Paalman schreef:Zoveel jij wilt dat een ander z’n kennis/ervaringen deelt, zo weinig laten jullie als Team Wagenaar los Albert!
Kan kloppen Arnold, ik vertel graag wat ik weet en dat is wat hier staat. Heb geen idee hoe Freek het allemaal aan pakt. Ik kan niemand verplichten om hier neer te zetten wat hij doet of juist niet. Ik had "het Team" gevraagd naar wat foto's en uitleg, heb zelf die kast nog niet eens goed bekeken, en wat ik hierboven schreef was Freek's antwoord.
Zelf heb ik nog nooit verduisterd, wel eens bijgelicht tijdens de natour, dus ik kan daar geen zinnig woord over zeggen.
Ik ben maar een papieren lid van het team (maak de stamkaarten van de jongen uit Freek's eigen kweekduiven, Bram kan dat zelf wel

) en kom ong. 3 keer per jaar bij Freek om een aankomst mee te maken. That's it!
Uiteraard mag iedereen mij alles vragen maar zolang mijn prestaties op dit niveau zitten zal daar weinig belangstelling voor zijn.
Dat ik graag ervaringen en kennis van anderen probeer te krijgen heeft te maken met wat ik hier boven schrijf: de slechtste liefhebber van de club met nog slechtere duiven maar denk nu niet dat mij dat lekker zit. Daarom ben ik altijd op zoek om ooit een keer het lek boven te krijgen. Het is dan wel makkelijk om te zeggen dat ik er niks voor doe en alles op mijn boerenfluitjes doe maar dat is ver benevens de waarheid.
Meer kan ik er niet van maken.