Nog één keer vriendelijk doen naar je vriendje toe,....en je weet maar nooit!!!!!wim brom schreef:Ik zet al enkele principes opzij door er te kijken, maar je kan te ver gaan!
En ik verwacht dat er op bon 27 nog zo'n € 175 bovenop komt!

Nog één keer vriendelijk doen naar je vriendje toe,....en je weet maar nooit!!!!!wim brom schreef:Ik zet al enkele principes opzij door er te kijken, maar je kan te ver gaan!
wim brom schreef:Ik zet al enkele principes opzij door er te kijken, maar je kan te ver gaan!
ff de voetjes op de grond Wimwim brom schreef:Ik zet al enkele principes opzij door er te kijken, maar je kan te ver gaan!
ken er zat die nu met de lada wegrijden waar de porsche blijft staan (winterweer maar je heb wel gelijk )Arjan Beens schreef:albert,
geen lada met een porsche vergelijken hoor![]()
A) Bonnen verkoop van de NU is van heel veel goeie liefhebbers.
B) Bonnen worden verkocht op de beste veilingsite.
Het gaat erom dat je als organisatie moet proberen met iedereen rekening te houden, zeker als dat heel simpel te regelen is.
Je stoot er niemand mee voor het hoofd, echter kweek je wel goodwill ermee.
Terug van vakantieCees schreef:Nog één keer vriendelijk doen naar je vriendje toe,....en je weet maar nooit!!!!!wim brom schreef:Ik zet al enkele principes opzij door er te kijken, maar je kan te ver gaan!
En ik verwacht dat er op bon 27 nog zo'n € 175 bovenop komt!![]()
BK schreef:ff de voetjes op de grond Wimwim brom schreef:Ik zet al enkele principes opzij door er te kijken, maar je kan te ver gaan!
En ik verwacht dat er op bon 27 nog zo'n € 175 bovenop komt!![]()
Hok WeBo schreef:de prijs naar kwaliteitverhouding is soms ver te zoeken bij bonnenvekopen.
in mijn ogen zowel positief als negatief!!Hok WeBo schreef:de prijs naar kwaliteitverhouding is soms ver te zoeken bij bonnenvekopen.